fredag den 12. april 2013

Modetøj og Forårsklassikere

Totallang vinterferie alligevel. Men hey, det er vel også "årets sandhed nr. 1" at det faktisk har været en VIRKELIG lang vinter efterhånden. Men nu har jeg i hvert fald nosset mig sammen til at skrive herinde igen. Jeg må dog konstatere, at heller ikke min fine ide om at skrive grundige analyser af tegneserier én gang om ugen kommer til at holde...det er sgu ligesom at lave lektier så! Vi er således back to basics igen. Blogging=hurtig proteinfattig sludren!

Jeg overvejer kraftigt at udvide min interessesfære endnu mere - nærmere bestemt til tøj og mode. Mest fordi det virkelig kunne være skægt at skrive om tøj uden overhovedet at ane en døjt om den slags. Det bunder i, at vi lige har haft 14 dages undervisning udelukkende om tøjmode - ja, det var så kandidatuddannelse i kunsthistorie jeg læste hvis nogen skulle være i tvivl. hehe. Nej, det er faktisk ret spændende for det meste, men jeg er bange for at jeg bliver skadet af at sidde på et hold fyldt med alt for modebevidste kønne piger. Jeg er så småt brudt ned og er begyndt at tale med om tøj i pauserne...jeg husker dog at råbe "patter" meget højt indimellem...bare så de ved...øhh...hvem der...bestemmer...eller...

Ellers er det jo blevet forår! Eller måske ikke så meget, men i hvert fald er cykelsæsonen startet for real! Ikke bare for mig selv (jojo man cykler da i stramme bukser ude i den friske luft til tider) men vigtigere; sæsonen er startet for alvor for de der professionelle cykelryttere. Og dermed for mig der kigger på dem på skærmen og følger med i hvem der klarer sig godt og sådan noget. Og det er FEDT! Årets Forårsdag i Helvede var vildt spændende, og selvom Cancellara vandt igenigen, var det spændende til sidste sekund. Søndagen inden var der jo så Flandern Rundt, og der var Cancellara endnu mere overlegen - han smadrede alle og Sagan var lykkelig for sin andenplads. På søndag står den på Amstel Gold Race og min über-cykelnørd-ven Stern har overbevidst mig om at MAN skal heppe på Gilbert...så det gør vi. (i al hemmelighed hepper jeg bare på alle danskerne...hvilket i øvrigt aldrig virker)

Til slut får i lige det her helt fantastiske billede af podiet efter årets Flandern Rundt. Cancellara hyldes som vinderen, men årets 2'er Peter Sagan nyder situationen på sin helt egen måde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar