onsdag den 10. oktober 2012

Nyt i postkassen (old style)

Når det sådan er efterår og man naturligvis ligger syg, ja så er det da en trøst at kunne hente tegneserier i postkassen. Jeg har fået en hel lille stak hjem til anmeldelse fra Nummer9, så der bliver rigeligt at se til i ferien.
Øhhh, ja det bliver der så især fordi jeg skal forberede mig til de efterfølgende to ugers benhårde undervisning på Kunsthistorie. Vores underviser er tydeligvis gnaven over at efterårsferien ikke var indført da han selv studerede, så han overlæsser os med så meget indhold og undervisning, at vi er tvunget til at læse 3-500 siders pensum inden! Dvs. i min ferie!!! Jeg havde SÅ meget planlagt at spille xbox...og anmelde tegneserier. øv.
Men mon ikke jeg får tid til det ...om natten...eller senere. yeah.

Her kommer lige et sneak peak på hvad jeg fandt i postkassen.
Øverst ser vi en amerikansk ting som ser ret pæn ud.
Dernæst serien Eks Libris fra Weekendavisen i en pæn softback udgave. Jeg bryder mig ellers ikke om den i avisen, men jeg er frisk!
Så er der nummer 7 og 8 af Onskabens Vatikans antologi-serie Fantasmagori.

Desuden har jeg fået et mindre hæfte med tegneserier lavet af studerende på Visuel HF i Viborg. Utopia hedder den.

Ja, og så har jeg jo stadig tegneserie-specialnummeret af Unge Pædagoger liggende. Et helt tidsskrift om Pædagogik, Didaktik og Tegneserier. Spændende.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar